Our Journey

Our Journey

Monday, March 25, 2013

KEPENTINGAN DETOX TOKSIN DALAM BADAN

 'Saya dah makan macam-macam supplement untuk kulit saya yg berjerawat ni.. tapi still takde perubahan gak, nape ye?'

HAA.. kenapa ye? jom baca tentang detox..
Mengapakah detox penting?
Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dindig usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Herb-lax is the most effective, gentle colon detox and cleanser. It contains 9 herbs and is recommended to take before going on your supplement program.... which helps to pull the toxins and poisons out of your system. If you want to use as a laxative, use at night, and if your are looking for a body purifier,take with your meal. remember that your colon knows only to do one thing and that is to absorb. It does not know the difference between good nutrients and toxins, so it will keep reabsorbing good and bad. To avoid body pollution, keep your colon clean and healthy. Remember all disease starts in the colon. So lets keep things moving,........ and in the end..... everything will come out fine!

 

[TESTIMONIAL HERB LAX]


"Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam..."
Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan"
 credit to kak hadhatina
Kalo berminat.. anda boleh sms/whatsapp sy 0172044124
atau email ke familyiman@gmail.com

No comments:

Post a Comment