Our Journey

Our Journey

Wednesday, March 6, 2013

Vitalea Multivitamin yang hebat

Siapa tak suka makan vitamin?
Saya!! tapi itu dulu la...
sekarang saya suka makan vitamin..
bila saya tahu saya kebaikan makan vitamin..
especially multivitamin..
sehari makan sebiji mulitvitamin dah cukup! multivitamin ni macam vitamin asas la..
kalo orang buat rumah perlukan tiang sebagai asas..
so kalo kita nak sihat, multivitamin la sebagai asas nye..
Kenapa saya cakap camtu?
sebabnya ialah....
multivitamin ialah makanan sel dan multivitamin dapat memenuhi ruang-ruang kosong nutrien diperlukan badan kita.

Kenapa saya pilih Shaklee? Padahal berlambak jenis multivitamin yang terdapat di dalam pasaran.. nak murah ada, nak mahal pun ada...

  1. Multivitamin Shaklee telah disokong oleh 7 Kajian Klinikal.
  2. Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memlihara sel-sel baru.
  3. Lebih daripada 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vitalea dihasilkan .
Tahukah anda, perkataan 'Vitamin' diperoleh daripada apa???

Vitalea Shaklee adalah multivitamin dan multimineral yang PERTAMA dicipta di DUNIA iaitu pada 1915 oleh Dr Forrest C. Shaklee. Asalnya ia dikenali sebagai Vitalize-MIneral dan dipendekkan sebutan kepada 'VITAMIN'. Maksudnya disini perkataan VITAMIN itu sendiri berasal daripada Shaklee. (Best nye)
Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vitalea.
Setiap tablet mengandungi 30 Nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah.12 Vitamin dan 7 mineral penting sebagai mana yang disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
credit sini
Vitalized mineral dalam bentuk cecair 1915

Dr. Forrest C. Shaklee tengah tersengih kat labnye..
ni la pencipta Vitamin.

Ini lah sebab saya memilih Multivitamin brand Shaklee.. sudah lama terbukti dengan ujian klinikal yang banyak. so, pilihan anda yang bagaimana? berminat nak cuba?

boleh hubungi saya..
nor seri aizat 0172044124

No comments:

Post a Comment