Our Journey

Our Journey

Wednesday, June 19, 2013

kulit makin cantik dengan esp.

percaya atau tidak...
kulit saya makin cantik..
makin glowing..
kalau sebelum ini kulit saya sangat la kusam..
sekarang tidak lagi..
rasa moist saje..

lubang2 di muka pun makin kecut..
sekarang ni asyik belek muka saje.. hihi

saya lebih percaya kecantikan dari dalaman..
kalo kita pakai luaran.. mmg boleh cantik dengan cepat..
tapi tak tahan lama..

kalo makan supplement mmg kena byk sabar..
tapi akhirnya mmg berkesan.. dan kulit mmg jadi cantik...=)

sekarang ini saya tgh consistent makan vitamin e pula.. hihi.. 

tengok la kulitku yang kusam.. ni raya tahun 2012

jeng..jeng.. jeng.. comel tak kak ton? kulit makin cantik, parut jerawat makin pudar, lubang2 makin mengecil (bulan 5 2013)

jom kita tengok testimoni org lain pulak..


testimoni pengguna 1:

Penggunaan ESP+b com+ostematrix+vit E+GLA
Kulit bertambah halus
Jerawat tiada
Badan bertenaga,kurang rasa lapar..dalam mase sebulan dah nmpk hasil



Testimoni pengguna 2:

Salam,
Dah lama nk share tp xtershare2 so hari ni amik masa jap nk share..testimoni diri sendiri ...dulu kulit muka sgt2 la berminyak,kusam,jeragat,keputihan,haid x teratur sejak dari ank dara lagi dan sush nk buang air besar..uhh tensen masa tu...lepas amalkan pengambilan alfafa,vit. E, b complex dan esp ramai pulak yg puji kulit muka nampak seri lain macam...dan masalah keputihan, jeragat, kulit kusam dan berminyak ilang...dan haid x teratur dan susah nk buang air besar dh xde..yeayy sgt2 hepi... tq buat BONDA SHA & VITAMINN SUPPLEMENT sb kenalkan sy pd produk shaklee ni...i love shaklee..



Testimoni pengguna 3:

Baru 2 minggu guna produk Shaklee
Hasilnya:-
-Jerawat Kecut
-Parut mula pudar
-Body dah susut
Adik saya cakap,badan saya dah kurus,nanti kalau kurus sangat takut x sesuai dgn ketinggian saya.dia syorkan bagi je semua shaklee tu pada dia.
Waduh....waduh...mmg bijak adik saya.


sekiranya anda inginkan kulit yang cantik dari dalam.. boleh contact sy di 0172044124..
harga yang murah menanti anda..
jom cantik dengan shaklee!
fb: Nor seri Aizat
sms/whatsapp 0172044124
id shaklee: 859015 (mohd yamin)

No comments:

Post a Comment