Our Journey

Our Journey

Monday, December 26, 2011

3 tahun lagi....

2012,2013,2014
mari kita mengira tahun......

insyaAllah dlm masa 3 tahun... abg akan habiskan PHDnya...
aminnn....

kami semua sentiasa mendoakan abg...
syg dan iman sanggup berkorban untuk kejayaan abg...
harap syg akan trus dapat memberi semangat kepada abg sehingga abg habis pengajian....insyaAllah
dan syg harap abg akan sentiasa consistant dan momentum abg terhadap kerja sentiasa berterusan...

segala yang berlaku sebelum ini ada hikmah yang amat berharga...
Allah dah aturkan segalanya untuk kita....
akhirnya kita nampak apa yg dah diqada qadarkan oleh Allah....
Alhamdulillah...


kami doakan kejayaan abg...amin..amin..amin.....
kami sayang ayah....=)
gambar di floria putrajaya 2011

2 comments:

  1. seri, sepanjang yamin buat master sambil keje tu dia ade je masa utk ko kan? well i wonder kenapa my izo is like isninselasarabukhamisjumaatsabtuahadisninselasablablabla 24/7 kerja n belajar smpai at times aku jauh hati but still dia xde jgk kt rmh... ermmm aku xpasti if aku komen ni waktu emo x stabil but i fell like i hurt badly, today... any words?

    ReplyDelete
  2. dila: aku kawen ngan dia masa tu dia dah 2 tahun bt master... mungkin time tu dia dah hampir siap walaupun tunggu lg staun lebih baru siap.. huhu dia penah cite kat aku.. masa sblum jupa aku dia ckp dia sampai tido kat lab nak siapkan kerja master dia... seb baik sblum kawen.. hihi izo baru stat master ek? mungkin sbb tu dia sibuk.. tu baru master dila.. ko kena byk sacrifice.... yg husband aku ni sambung phd lak... aku rasa aku kena bagi sokongan 200%.. apa yg dia bt utk kesenangan family utk masa depan... sbb tu la kena byk sabar.... utk 3 tahun...hihi.. ko kena byk sabar ye dila...

    ReplyDelete