Wednesday, September 25, 2013

Set kurus shaklee..

Assalamualaikum,
Dalam banyak-banyak produk shaklee yang laris di pasaran, yang paling mendapat sambutan ialah set kurus shaklee..
jadi, anda juga patut tak melepaskan peluang untuk kurus dengan selamat bersama shaklee..
Antara testimoni yang mencuba set kurus shaklee adalah seperti di bawah.
apa kata pengguna ini:
Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......
Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.......


Turun 12 kg dengan shaklee... 



 
 wow.. semuanya dah dapat berat badan yg diingini.. apa yang mereka ambil untuk kurus ni?
mereka telah mengambil set kurus @ set inch loss shaklee..



BAKAR DAN BUANG :





Lecithin/Omega Guard + Herblax /
Lecithin atau Omega memecahkan lemak yang berlebihan di dalam badan. Herblax atau Alfalfa pula berfungsi sebagai medium pengangkutan untuk membawa keluar daripada badan.
Oleh itu, konsep Bakar dan Buang Shaklee ini secara umum memang berkesan untuk menurunkan berat badan.




Kenapa Detox itu penting?
Detox adalah untuk menyingkirkan toksin berlebihan yang terkumpul dalam badan. Tanpa mengeluarkan toksin yang terlampau banyak di dalam badan, badan sukar menyerap nutrient dari makanan seharian dan supplemen.



BINA :


Kenapa Protein penting?
----------------------------
Protein penting untuk pelihara otot dalam badan.
Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot.
Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.


** Untuk Ibu menyusu, disarankan mengambil ESP (Energizing Soy Protein) dan bukan Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri mungkin akan membantutkan pertumbuhan bayi.


** Bagi ibu menyusu anda tidak digalakkan mengambil herbalax kerana ia boleh menyebabkan anak anda cirit birit. Alfalfa lebih sesuai kerana alfalfa dapat juga menambah susu badan ibu.









No comments:

Post a Comment